Az átalakítás eredményeképpen, a kedvezőtlen gazdasági helyzet ellenére az iroda sikeresen bővítette tevékenységi körét.
"Egy egészen más McCann-t vettem át akkoriban. Az ügynökség struktúrája, irányítási rendszere más szemlélet szerint működött. Az eltelt öt év alatt sikerült stabilizálni a működést, meghatározó ügyfeleket nyerni és egy korszerű kereskedelmi szemléletet meghonosítani.
A munkám itt befejeződött. Nagyon büszke vagyok arra, amit elértünk a csapatommal és megnyugvással tölt el, hogy a karmesteri pálca harcostársaimhoz kerül." – nyilatkozta Záprel Zsolt.
Záprel az irányítást Kubicskó Andrásnak adja át. A korábbi ügyfélkapcsolati és üzletfejlesztési vezetőt jól összeszokott menedzsment támogatja, Marina Niks (stratégiai igazgató), Havasi Gábor (kreatív igazgató) és Kovács Tamás (pénzügyi igazgató) személyében.
Az ügynökség nemrégiben elnyerte a Coca-Cola Magyarország digitális lead ügynökségi címét, az HBO Magyarország legújabb, sajátgyártású műsorához kapcsolódó kampány fejlesztését. Ezzel egyidőben a McCann hálózat is mozgalmas napokat él meg, hiszen a Chevrolet globális partnerének választotta.
"Egy karcsúbb menedzsment struktúrát alakítunk ki, amely ezekben az igen turbulens időkben képessé tesz minket az üzlet hatékony formálására. A budapesti csapat tapasztalt szakemberekből áll. Biztos vagyok benne, hogy magyar leányunk jó kezekben van." – kommentálta az eseményeket David Kisilevsky, McCann Közép-Kelet Európai régiójának igazgatója.
Záprel pályafutását a British American Tobacco-nál kezdte, különböző értékesítési/trade marketing, piackutatási és márkamarketing területeken szerzett tapasztalatot, Magyarországon és külföldön egyaránt. 2005. januárjától a T-Online marketing vezérigazgató-helyettese, majd 2007. júliusától a McCann ügyvezetője.
(BrandTrend)