Kategória: Aktuális.

2011-ben szemkamerás vizsgálatokkal bővítette szolgáltatásait az NRC. Az eszköz segítségével olyan tudattalan fogyasztói döntések felderítésére nyílik lehetőség, amelyek más módszerekkel nem megismerhetők. Feltárható, hogy a fogyasztók mit, milyen sorrendben és mennyi ideig figyelnek egy honlapon, hirdetésen, csomagoláson vagy reklámon.

Végh Viola, az NRC marketingkutatója fontosnak tartja, hogy minél szélesebb körben ismertté váljon a technológia. "A szemkamera számos iparágban nyújthat segítséget. A vizsgálatok segítségével gyorsan és hatékonyan juthatunk olyan visszajelzésekhez, melyek eddig rejtve maradtak előttünk" – emeli ki a szakember.

origo_honlapteszt_szemkamera_nrc

Az NRC kutatásai többek között az origo.hu főoldalának megújításához és az UNICEF Pledge kampány plakátjának kiválasztásához is hozzájárultak. A www.szemkamera.com látogatói megismerhetik, hogyan segítheti az itthon még kevésbé elterjedt eszköz a weboldalak látogatottságának, a kampányok hatékonyságának vagy a termékeladások számának növelését.
(BrandTrend)