A Facebook nagyjából egy év alatt 10 dollárt keres felhasználónként. 2200 Ft-ot felhasználónként évente. 183 Ft-ot felhasználónként havonta.
A Goole keresőnek nem kell tartalmat előállítania, részben ezért is tudja sokkal olcsóbban értékesíteni a felületeit, mint más médiacégek. A Facebooknak nem kell tartalmat előállítani, a felhasználókat kell aktívan a szolgáltatásban tartania, hogy azok hozzák a fényképeket, videókat és képeket, a Facebook sem költ tartalomelőállításra.
Ha elég nagy mennyiségű embert tudnak elérni és a lehető legnagyobb mértékben automatizálnak, korábban elképzelhetetlenül kevés pénzből is képesek felhasználókat lekötő szolgáltatásokat kreálni, sőt ha elég nagy levegőt vesznek, nagy nyereséget tudnak termelni, amit felhasználhatnak a piaci edukációra, kommunikációra és további innovatív terjeszkedésre.
A Facebook minimális felhasználóra eső bevétel mellett is milliárdokat termel, mert az egész világon jelen van és nem gyárt tartalmat.
Úgy néz ki, hogy az új digitális világban az nyer, aki…