A külföldi előadókon kívül hazai közösségi média szakemberek által felvázolt esettanulmányokból tudhatják meg a konferencia látogatói, hogy milyen előnnyel jár az aktív Facebook jelenlét, és milyen eredményeket lehet elérni, ha a közösségi kommunikációs stratégiát jól átgondolt Facebook hirdetési kampány teszi teljessé. Az All Things Facebook részletes programja megtekinthető a konferencia weboldalán.
A stratégiai szinten kezelt Facebook üzleti oldal és a prémium hirdetések hatékonyságot maximalizáló hatásának legutóbbi példájaként valósult meg a Vodafone "Kezdj el valami újat!" kampánya, melynek során prémium page post hirdetések gondoskodtak arról, hogy a rendezvény kommunikációja a teljes célcsoporthoz eljusson.
A Vodafone kreatívjai minden más hirdetést kizárva uralták a Facebook főoldalát, így biztosítva, hogy senki figyelmét ne kerülhessék el. A kiváló kreatívoknak és a jó témaválasztásnak köszönhetően a kampány bizonyítottan megmozgatta a célközönséget. Az aktivitás mérésére szolgáló ún. engagement rate alapján jóval átlag feletti eredményekkel teljesített.
(BrandTrend)