Kategória: Aktuális.

A három cég a következő egy év során 425 millió forint keretösszeg erejéig valósíthat meg kreatív, PR- és interaktív projekteket.

A tender célja az volt, hogy a piaci szereplők kommunikációjában bevált eszközök igénybe vételével az NFÜ hatékonyan tájékoztathasson az Új Széchenyi Terv eredményeiről, és a lakosság megismerhesse az Európai Uniós támogatások szerepét a gazdaságban és a társadalom legkülönbözőbb területein. Uniós elvárás, hogy a közösségi és a magyar állam támogatásával megvalósuló programok, projektek és az ezekhez kapcsolódó eredmények széles körben ismertté váljanak.

Az eljárás még 2011 decemberében indult, és január, illetve február folyamán a potenciális pályázók rendelkezésére megközelítőleg hat hét állt pályamunkáik beadására. A tender összértéke nettó 425 millió forint, a megbízás egy évre szól. A kiírótól kapott tájékoztatás szerint csak a végül győztes pályázói csoport adott be pályázatot a nyílt – vagyis nem gyorsított és nem meghívásos – eljárás során.

A vállalkozási keretszerződés részeként a nyertesek egyrészt ATL kommunikációs anyagok (tv/rádió/sajtó/online/közterület) tervezésére, előkészítésére és kivitelezésére, másrészt átfogó PR-stratégia kidolgozására és PR-kampányok tervezésére, illetve lebonyolítására kapnak majd megbízásokat az NFÜ-től. E sokrétű megbízás ugyanúgy kiterjed az összes kreatív eszköz tervezésére és gyártására (beleértve a filmforgatásokat, fotózásokat, honlapfejlesztéseket, rádióspot-gyártásokat, illetve a nyomdai gyártási feladatokat is), mint a sajtókapcsolati szolgáltatások ellátására, PR-filmek, fotó- és videó-dokumentáció készítésére, illetve sajtórendezvények teljes körű lebonyolítására.  
(BrandTrend)