Kategória: Aktuális.

A Szerencsejáték Zrt. megbízásából elkészült a 2009-2010-ben megismert Hiszünk a Szerencsében című imázsfilm folytatása a Carbon Group Communication gondozásában.

A korábbiakhoz hasonlóan, a szereplők itt is karakteres hírességek, az üzenet szerint pedig a szerencse hozzásegíti őket sikereikhez. A kampány filmes elemei 2012 márciusában elindultak, az év során a Szerencsejáték Zrt. főleg minőségi online, outdoor és print felületeken szerepelteti a kreatívokat.

szrt_image_gyurta_daniel_01
Katt a képre

A cél a vállalat imázsának növelése, melyet a letisztult képi világ és a szavakban is megtestesülő erő hitelesen közvetít.

szrt_image_harcsa_veronika_01
Katt a képre

"A sikerhez vezető út receptje valójában megegyezik a kampány mögött húzódó stratégiai üzenettel, vagyis ha teljes odaadással csinálod azt, amit szeretsz, a szerencse is melléd szegődik. A szereplők kiválasztásánál arra törekedtünk, hogy társaságunk támogatási céljaival harmonizáló tevékenységeket állítsunk a figyelem középpontjába. Így a sport és a kultúra reprezentánsai kerültek fókuszba, szerethető és a közgondolkodásban kedvezően pozícionált személyiségekre esett a választásunk. A kampányt különlegesen igényes kivitelezése, erős és pontosan körülírt üzenete miatt az első pillanattól kezdve a magunkénak érezzük és szeretjük, bízom benne, hogy a közönség is jól fogadja majd." – mondta Jánoska Andrea, a Szerencsejáték Zrt. kommunikációs osztályvezetője.

A kampány filmes munkálataiban a Stábfilm működött közre, a filmeket Rohonyi Gábor rendezte, a fotókat Nánási Pál készítette.
(BrandTrend)