Kategória: Aktuális.

Milyen hatékonyan keltik fel a figyelmet a különböző Rich Media kreatívok, és mennyi időt töltenek el ezekkel a hirdetésekkel az emberek (ennek mérőszáma a dwell rate, vagy dwell time).

Azoknál a hirdetéseknél, ahol a dwell rate magasabb háromszor több felhasználó indított márka vonatkozású kulcsszavakra keresést, továbbá 70%-kal többen látogattak el később a hirdető oldalára. A legjobb eredményeket ez alábbi bannerformátumok érték el.

1. Sidekick Banner: Ha tágas teret szeretnél a hirdetésnek, de nem akarod rákényszeríteni a felhasználót, hogy elhagyja az eredeti oldalt. Eredmény: Hagyományos bannerekhez képest 60% dwell rate.

2. Pushdown banner: Megfigyelted, hova néz mindenki, amikor egy oldal betöltődik? Általában az oldal felső részére, így a hirdetőknek is ez az egyik legértékesebb terült egy oldalon. Eredmény: Hagyományos bannerekhez képest 164% dwell rate.

3. Homepage takeover: A hirdetési formátumok királya segítségével a kreatívok még hatásosabbak lehetnek. Eredmény: Hagyományos bannerekhez képest 67% dwell time.

4. Video Extender: A videó hirdetések felhasználói élményét maximalizálhatjuk, anélkül, hogy a felhasználó elhagyná az adott oldalt. Eredmény: Hagyományos bannerekhez képest 103% dwell rate.
(BrandTrend)