Kategória: Aktuális.

A teljes előfizetői táboron belül az aktív – a mobilinternet-szolgáltatást az utolsó három hónapban igénybe vevő – ügyfeleké az előző havi 1 millió 738 ezerről 1 millió 770 ezerre emelkedett.

A forgalmazásban részt vevő aktív előfizetések alapján a Telenor piaci részesedése 27,77 százalékról 27,91 százalékra, a Vodafone részesedése 24,50 százalékról 24,57 százalékra nőtt, ugyanakkor a T-Mobile-é 47,73 százalékról 47,52 százalékra csökkent.

A gyorsjelentés adatai alapján az összes előfizetőt tekintve a Telenor piaci részesedése 27,33 százalékról 27,49 százalékra, míg a Vodafone 23,94 százalékról 24,01 százalékra nőtt, közben a T-Mobile részesedése 48,73 százalékról 48,50 százalékra csökkent.

Februárban az adatforgalom alapján a Telenor piaci részesedése az egy hónappal korábbi 41,17 százalékról 42,75 százalékra emelkedett, míg a Vodafone-é 19,75 százalékról 19,31 százalékra a T-Mobile-é 39,08 százalékról 37,94 százalékra csökkent.

A három mobilszolgáltató együttműködésén alapuló gyorsjelentés szerint az előfizetők az előző havi 1 millió 995 ezer után februárban 1 millió 933 ezer GB adatot töltöttek le és fel, az egy aktív ügyfélre jutó átlagos forgalom pedig 1,09 GB-ra csökkent.

A vizsgált hónapban az egy előfizetőre jutó adatforgalom mindhárom szolgáltatónál csökkent. A Telenor esetében 1,70 GB-ról 1,67 GB-ra, a Vodafone-nál 0,93 GB-ról 0,86 GB-ra, a T-Mobile-nál 0,94 GB-ról 0,87 GB-ra csökkent.

Február hónapban a T-Mobile ügyfelei az előző havi 779 ezer után 733 ezer GB adatot forgalmaztak, a Telenor ügyfeleinek forgalma 821 ezer GB-ról 826 ezer GB-ra emelkedett, míg a Vodafone ügyfelek az előző havi 394 ezer után februárban 373 ezer GB adatot töltöttek le és fel.

Az NMHH által havonta publikált jelentés képet ad a három szolgáltató mobilinternet-lefedettségéről is, százalékosan, valamint térképeken bemutatva a kül- és beltéri lefedettséget. A szolgáltatók általános szerződési feltételeiben (ÁSzF) szereplő eltérő garantált le- és feltöltési sebességek alapján készült lefedettségi térképek az NMHH honlapján érhetőek el.
(BrandTrend)