Kategória: Aktuális.

A Euro Effies 2012 reklámhatékonyságot díjazó versenyre 17 kategóriában, április 27-ig lehet nevezni. A beérkezett pályamunkákat a kommunikációs és marketinges szakemberekből és vezetőkből álló zsűri két körben értékeli. A zsűrizés első fordulóját május 21. és június 15. között tartják, az értékelésben egy magyar szakember Tóth Szilárd, a Mindshare ügyvezető partnere is részt vesz. Szilárd pályafutását 1994-ben a Leo Burnett budapesti irodájában kezdte, majd 2000-ben csatlakozott a Mindshare Budapest reklámügynökséghez, mint ügyfélszolgálati igazgató, 2007-ben pedig a cég ügyvezető partnere lett. A Euro Effie 2012 zsűri elnökének Pierre Woreczek-et, a McDonald’s Europe márka-stratégiai alelnökét választották.

A kiváló kampányokért járó arany, ezüst és bronz Euro EFFIE díjak mellett Grand Prix trófeákat és az Év Hálózata címet is odaítélik. A díjátadó ceremóniát 2012. szeptember 19-én, Brüsszelben tartják.

Az Effie díjat 1968-ban New Yorkban alapította az Amerikai Marketing Szövetség, mára már közel 40 országban ünneplik. A verseny hazai képviselői a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége és a Reklám Világszövetség Magyar Tagozata.
(BrandTrend)