Kategória: Aktuális.

A Durex óvszermárka elkötelezte magát amellett, hogy felhívja a figyelmet a biztonságos szex fontosságára, valamint, hogy folyamatosan edukálja a fiatalabb generációkat is.

Idén tavasszal erre egy rendkívül játékos és kreatív eszközt választott a márka, amivel amellett, hogy lehetőséget biztosít a fiataloknak önmaguk kifejezésére, egy fontos dologra, az óvszerhasználatra is felhívja a figyelmet.

A Durex Naked Box oldalon a pályázók egy üres óvszerdobozt öltöztethetnek fel különböző online eszközök segítségével. Ezen kívül lehetőség van egyedi ötletek megvalósítására is, melyet a résztvevők szintén feltölthetnek az oldalra. A pályázat végén összesen 12 döntős dobozterv vesz részt a nemzetközi nagy megmérettetésen, ahol eldől, hogy melyik Naked Box terv valósul meg.

A nyertes a Durex nemzetközi kreatívügynökségével együtt tökéletesítheti elképzelését..

"Igyekszünk mindig szórakoztató módon felhívni a fiatalok figyelmét a biztonságos szex fontosságára és a felelős szexuális magatartásra. A Naked Box pályázatunk célja, hogy a kreatív óvszerdoboz létrehozásával tovább gyengítsük az olyan szexuális tabukat, mint az óvszerhasználat vagy egyéb védekezési formák" – nyilatkozta Krassovics Miklós a Durex kategóriamenedzsere. "Úgy gondoljuk, hogy egy ilyen ötletes pályázat segítségével közvetett módon hívhatjuk fel a figyelmet a biztonságos szexre, valamint közelebb juttathatjuk a fiatalokhoz azt a nézőpontot, hogy az óvszerről beszélni vagy gondoskodni róla ne legyen többé kínos, hanem felelős magatartást tükrözzön."
(BrandTrend)