Kategória: Aktuális.

A társadalmi célú kampány kreatív feladatainak ellátására idén is pályázatot írt ki az Alapítvány, amelynek elnöksége és szakmai zsűrije a beérkezett pályázatok közül a hat Márka Művek munkáját ítélte legjobbnak.

Az Open Communications Kft. 2012-ben is vállalta a kampány PR feladatait, a Berg Média pedig már a harmadik kampányban fogja társadalmi munkában segíteni a Médiaunió Alapítvány munkáját a médiatervezési feladatok ellátásával.

A Médiaunió Alapítvány elnöksége második körben, a shortlistet követően értékelte az ügynökségi pályázatokat. Pályázatában a hat személyes kontaktusra épülő, erős motivációs elemeket tartalmazó stratégiai irányt vázolt fel.

A Médiaunió reklámszakmai zsűrit állított fel a beérkezett pályaművek elbírálására. Gellért Emese, valamint a Médiaunió Alapítvány elnökségi tagjai, Geszti Péter és Gerendai Károly mellett két szakértő: Monspart Sarolta az OEFI, Mihók Ildikó a MOB képviseletében véleményezte a beérkezett pályamunkákat. Az idei kampány megvalósulását (gyártási költségeit) a MOB és az E-ON biztosítja.
(BrandTrend)