Kategória: Aktuális.

A két alapító – a Vodafone és a Tesco – 50-50%-ban tulajdonolt vállalkozása valódi független, virtuális mobilszolgáltatóként (Mobile Virtual Network Operator – MVNO) kezdi meg működését a magyar piacon. A Tesco Mobile SIM kártyái az ország minden Tesco áruházában, míg készülékek a Tesco hipermarketekben vásárolhatóak. Átlátható tarifa, kedvező percdíjak jellemzik az új szolgáltató kínálatát, míg a készülékek között igazi hiánypótló különlegesség, dual SIM-kártyás telefonkészülék is található. 

Reszkető Péter, a Tesco Mobile vezérigazgatója az indulás kapcsán elmondta: "Nagyon bizakodva várom a Tesco Mobile szolgáltatásának indulását. Virtuális szolgáltatóként önálló cégként kötünk szerződést leendő ügyfeleinkkel, akik egy új, a mobiltávközlési szegmensben eddig nem létező előhívó számon, a 31-esen lesznek elérhetőek. A Tesco Mobile előnyét abban látom, hogy a Vodafone elismerten megbízható technológiai bázisán lép piacra, és a Tesco országos értékesítési hálózatára támaszkodva kínálja a Tesco Mobile egyedi értékeket nyújtó ajánlatait."

Belföldi hívás, üzenetküldés és internetjegy vásárlása esetén annak díja először mindig a bónuszegyenlegből kerül levonásra, így rendszeres feltöltéssel maximalizálható a tarifacsomag értéke. Az egyenleg ország 211 Tesco áruházának pénztárainál, a szerződött feltöltő partnereknél , de akár a Tesco Mobile weboldalán is feltölthető.

A szolgáltatás mobiltelefonnal együtt, vagy akár anélkül, SIM-kártya formájában is megvásárolható.

Azok a vásárlók, akik rendelkeznek Tesco Clubcarddal, a fentieken túl további kedvezményekhez is hozzájuthatnak, hiszen minden Tesco Mobile-lal kapcsolatos vásárlás után – legyen ez SIM kártya, mobiltelefon, vagy egyenleg feltöltés – Clubcardjukon a vásárlás értéke után járó pontok kétszeresét írják jóvá.
A Tesco Mobile ügyfelei felmerülő kérdéseit a Tesco áruházak vevőszolgálati pultjainál, a Tesco Mobile saját ügyfélszolgálatán, az alapdíjas, 1215-ös telefonszámon – melyet a Tesco Mobile ügyfelei díjmentesen hívhatnak –  és a tescomobile.hu internetes oldalon válaszolják meg.

Dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnöke: "Nagyon boldog vagyok, hogy ígéretünkhöz híven, egy viszonylag rövid, de rendkívül alapos előkészületi munka után útjára bocsájthatjuk a Tesco Mobile-t. Különösen nagy öröm, hogy az egész országra kiterjedő hálózatmodernizációs projektünk eredményeit – így a kiváló minőségű hanghívásokat és a nagysebességű mobilnetet – most már nem csak a Vodafone, de a Tesco Mobile ügyfelei is élvezhetik. Biztos vagyok benne, hogy a Tesco és a Vodafone márkaneve olyan garanciát jelent, ami számos új előfizetőt csábít majd a Tesco Mobile táborába."

Gerry Gray, a Tesco magyarországi vezérigazgatója hozzátette: "Külföldön már bebizonyosodott, hogy a Tesco Mobile egy jól működő kezdeményezés, és nagyon örülök, hogy a bevezetésével újabb nagyszerű szolgáltatást kínálhatunk vásárlóinknak. A Tesco és a Vodafone szakértelme mindezt lehetővé teszik, így hiszünk benne, hogy a magyar vásárlók nyitottak lesznek a különleges kedvezményeket nyújtó újdonságra."
(BrandTrend)