Kategória: Aktuális.

A Borsodi Sörgyár és a Hegyalja Fesztivál együttműködésének célja, hogy közösen tegyenek az észak-magyarországi régió, és ezen belül is Borsod-Abaúj-Zemplén megye kulturális és gazdasági fellendüléséért. Az összefogásnak a jegyében Kelet-Magyarország legnagyobb zenei fesztiválja 2012-ben Borsodi Hegyalja Fesztivál néven jelenik meg.

A Borsodi Hegyalja Fesztivál 2012-es logója a Borsodi márka színeire hangolva jelenik meg, valamint az új weboldal is tükrözi a lokálpatrióta törekvések erősítését az országnak abban a régiójában, ahol a helyi nagy gazdasági szereplők és az összesen közel 100 ezer tokaj-rakamazi fesztiválozó és helyi lakó összefogására talán a legnagyobb szükség van. A Borsodi éppen a fesztivál 13. évében vállal kiemelkedő szerepet, abban az évben, amelyben a Hegyalja az ország első történelmi tája lett, és amelyben a fesztivál a helyiekkel és a fesztiválozókkal együttműködve.

Az együttműködés túlmutat az arculat zöldre hangolásán, hiszen a Borsodi Sörgyár és a Hegyalja Fesztivál 2012-ben is folytatja a környezettudatos szemléletformálást, amelynek számos eleme Rakamaz-Tokajról indult el, és vált országos jelentőségű kezdeményezéssé. A két szereplő közös munkájának eredménye például a ma már országosan bevezetett re:pohár, amely forradalmasította a fesztiválkultúrát, illetve eredményeként jelentősen csökkenthető a szórakozóhelyeken termelődő szemét mennyisége. A sörösdobozokból ékszereket alkotó iparművészek szintén a Hegyalján debütáltak, és innen indult el az országos gerillakertész mozgalom is. A fesztivál jelentős munkahelyteremtő erővel bír, a négy napja alatt a régió vállalkozásainak és önkormányzatainak több mint félmilliárd forintos bevételt generál évről-évre. Emellett teret ad a helyi kulturális és civil kezdeményezéseknek, amelyek így országos ismertségre tehetnek szert.
(BrandTrend)