Kategória: Aktuális.

A Y&R az elmúlt időszakban aktívan fejlesztette online portfolióját, és most elérkezettnek látta az időt arra, hogy integráljon egy full service digitális ügynökséget.
 
A két cég filozófiája nagyon hasonló, amit a jövőben már közösen alakítanak az ügyfelek marketing kihívásainak megoldására. Apartnereik számára most már valóban teljes körű, média neutrális megoldásokat nyújtanak.

ombrello_yr
Foto: kreatív online
 
Aczél László, a Y&R ügyvezetője a következőt mondta: "Hosszú tanulási folyamaton mentünk keresztül az elmúlt években, és számtalan kísérletet tettünk arra nézve, hogy valóban hiteles digitális szolgáltatóvá váljunk. Azt gondolom, hogy az Ombrelloval való egyesülés a legjobb pillanatban történik, hiszen nagyon kevés olyan ügynökség van a piacon, amely házon belül ilyen széleskörű szakértelemmel bírna, a stratégiai tervezés és piackutatástól a márkaötleteken keresztül az online tartalomfejlesztésig és gyártásig.
 
Ort Attila, az Ombrello Digital ügyvezetője hozzátette: "Borzasztóan örülök, hogy rátaláltunk egymásra. A két cég kompetenciái abszolút komplementerei egymásnak és ragyogóan tudunk együtt gondolkodni projekteken. Hiszem azt, hogy csak együtt dolgozva, egymástól tanulva lehet a legjobb megoldásokat megtalálni."
 
A két cég első közös ügyfele a Danone, első integrált munkája a Danone VIP program.
(BrandTrend)