Kategória: Aktuális.

Ezekre a nap, mint nap felmerülő kérdésekre próbálunk most egyértelmű választ adni a következő cikkünkben.
 
Értsük meg a fogalmakat!
 
Hogy megfelelően tudjuk tervezni a leendő promóciónkat, meg kell értenünk az alapfogalmakat, illetve a Facebook Promotion Guideline előírásait.

Mi is számít pontosan promóciónak a Facebook-on?
 
Sokan úgy gondolják, hogy a szabályzat csupán a nyereményjátékokra vonatkozik, pedig ennél jóval többet jelent: a Facebook értelmezésében “promotion”-nek minősül minden olyan kampány, amiben játszani lehet (nyereményjátékok), illetve amiben ajándékba adunk valamit a résztvevőknek (kuponok, kedvezmények, letölthető anyagok). Ezek mindegyikére vonatkoznak az előírások, melyeket be kell tartanunk.
 
Hol futtathatunk a Facebook-on belül kampányokat?
 
Ahol biztosan nem: az üzenőfalon. A szabályok szerint nyereményjátékot, vagy akciókat kizárólag egyedi fülön, vagy egy alkalmazás saját oldalán futtathatunk.
 
Mire figyeljünk a részvételi szabályzatban?
 
Amikor a játékszabályt, részvételi feltételeket írjuk, minden esetben bele kell írnunk a Facebook felelősségét kizáró sablon nyilatkozatot: “This promotion is in no way sponsored, endorsed or administered by, or associated with, Facebook. You are providing information to [cég neve] and not to Facebook.”, azaz valami ilyesmit: “Ezt a nyereményjátékot a Facebook semmilyen formában nem támogatja, azzal összefüggésbe nem hozható. A játék során átadott adatokat a <>kezeli, azt a Facebook semmilyen formában nem kapja meg.”
 
Célszerű a szöveget angolul is beleírni a későbbi félreértések elkerülése végett.

Tovább