Kategória: Aktuális.

A megbízás a gyorsétterem-lánc PR és vállalati kommunikációs tevékenységeinek teljes körű támogatására, valamint Public Affairs tanácsadásra vonatkozik. 

A világ legnagyobb gyorsétterem-láncának magyar vállalata még tavaly novemberben írt ki tendert a feladatokra, melyen az ország vezető ügynökségei meghívásos alapon vehettek részt. A sikeres kiválasztást követően, januártól a Noguchi Porter Novelli látja el a munkát.

A McDonald’s és a Noguchi dolgozott már együtt korábban is, a gyorsétterem-lánc szponzorációs, illetve kiegyensúlyozott életmód programjait 2008-ban egyéves megbízás kertében segítette az ügynökség.

A Noguchi a megbízás során Dudás Csillának, a McDonald’s kommunikációs vezetőjének jelent, aki a pályázat kapcsán elmondta: "A Noguchi kimagasló márka-értésről tett tanúságot. Az üzletmenetet kiválóan értő és hatékonyan támogató stratégiát szállítottak, amit testre szabott, és szerethető megoldásokkal támasztottak alá. Ez a professzionalizmus az ügyfélközpontú szolgáltatásukkal párosulva verhetetlen kombináció."
(BrandTrend)