Kategória: Aktuális.

A környezetbarát táskával ezentúl akár a nagybevásárlást is divatosan, elegánsan intézhetjük.

Makány Márta divattervező és a Tesco egy igazán egyedi ajándékkal szerette volna meglepni Valentin-nap alkalmából az áruházlánc vásárlóit. A kifejezetten erre az ünnepre készült, limitált szériájú táska különlegessége, hogy mindkét oldalán más-más design bukkan fel, hamisítatlan Makány design elemekkel. Az egyik oldalon hatalmas, színes virágokkal kiegészített állatbőr minta látható, míg a másik oldal egy visszafogottabb, farmerre emlékeztető kép jelenik meg. 

Makány Márta és a Tesco együttműködésének első termékéhez 599 forintért juthatnak hozzá a vásárlók, de  korlátozott, 50 000 darabos példányszámban kerül a polcokra.

tesco_makany_1

"Mindenféle öltözethet remek kiegészítő, és jó a mérete. Szerintem ez egy praktikus darab. Az pedig egy nagyon jó tendencia, hogy a nagyobb áruházakban már szinte mindenhol lehet ökotáskákat vásárolni." – nyilatkozta Csomor Csilla. "Én is támogatom azt, hogy amivel csak lehet, óvjuk a környezetünket, és ez a táska egy környezettudatos darab." – vette át dedikált táskáját Farkasházi Réka. Lola amellett, hogy imádta a rockerlányos öltözékhez passzoló farmeres oldalát a táskának, ill. a romantikusaknak szánt virágos, állatmintás oldalt külön kiemelte, hogy mennyire bátor Márta részéről az, hogy márkáját ezzel az akcióval mindenki számára elérhetővé tette: "Minden nő imádja a divatot, és Márta rengeteg ruhát készít nekünk. Az, hogy most bárki megveheti, szerintem nagyon nagy ötlet."

tesco_makany_tarja

Makány Márta az áruházlánc megkereséséről a tervezőnő így mesélt: "Boldogan tettem eleget a Tesco felkérésének, hiszen a környezettudatosság mindig is központi kérdés volt nem csak személyes, hanem divatházam életében is. Az elkészült ruhákat fel nem használt anyagokból készített ruhazsákokban adjuk át a vendégeknek. Ez az együttműködés lehetőséget nyújt arra, hogy egy sokkal szélesebb körnek szerezzek örömöt terveimmel." 

A modern formavilággal párosuló, praktikumot és kényelmet sugárzó megjelenéssel Makány Mártának bevallott célja jótékony hatást kifejteni a hazai környezetkultúrára. 

A Tesco Magyarországon most először dob piacra ismert tervező által készített bevásárlótáskát, de külföldön több híres divattervezővel működött már együtt.

Általános tapasztalat, hogy a limitált szériás darabok néhány nap alatt elfogynak a boltokból, és később az eredeti ár sokszorosáért cserélnek gazdát a különböző online aukciós portálokon.  Az áruházlánc a hipermarketek között elsőként vezette be Magyarországon a fizetős szatyrokat, és ezzel egyidejűleg számos környezetkímélő alternatívát kínált vásárlóinak. 

Minden eladott táska árából a Tesco 20 forintot jótékony célra fordít. A tavalyi évben a vállalat "Az év támogatottja" program és a karácsonyi kuponos adománygyűjtés eredményeképpen összesen 40 millió forinttal támogatta az Ökumenikus Segélyszervezetet, és a Makány Márta táskák árából felajánlott, összesen 1 millió forinttal is a szervezet munkáját segíti.
(BrandTrend)