Kategória: Aktuális.

A februárban induló országos nyereményjátékot online és rádiós kampány támogatja, valamint ezzel egy időben a márka imázs kommunikációt is folytat.

Április végéig fut a Knoppers fogyasztói aktivitása, amelynek kommunikációja a változatos összetevőkből álló ostya szelet tápláló, lendületet adó jellemzőire fekteti a hangsúlyt.

"A fogyasztók értékesebbnél értékesebb ajándékokból válogathatnak a nyereményjátékok során. Ezért a Knoppers esetében inkább arra helyeztük a hangsúlyt, hogy olyan élményeket nyújtsunk a vásárlóinknak, amelyek a hétköznapi ember számára egyébként nem elérhetők" – hangsúlyozta Szűts Ágnes, a Storck Hungaria marketing vezetője.

knoppers_display

Éppen ezért a nyereményjáték során a szerencsés vásárlók igazi kalandokban részesülhetnek: földön, vízen és levegőben. A három, egy-egy hónapos szakaszból álló promóció során a fődíjak – a kenyai szafari, a karib-tengeri vitorlázás és a Grand Canyon feletti sétarepülés – mellett hetente az utazáshoz kapcsolódó tárgynyereményeket is sorsolnak.

A márka esetében most először éltek az onpack promóció lehetőségével. A csomagoláson elhelyezett üzenet nem csak garantálja, hogy a felhívás eljusson valamennyi fogyasztóhoz, de még könnyebbé tette egyes kiegészítő aktivitások megvalósítását. Így például minden egyéb hirdetési eszköz igénybevétele nélkül lebonyolíthatóvá vált, hogy az egyik ételfutár céggel szervezett nagyszabású sampling akció során a célközönség értesülhessen a nyereményjátékról.

Az aktivitást minden kereskedelmi csatornában támogatják eladáshelyi anyagokkal, a 3D-s megjelenésű szórólap és wobbler mellett különlegesség az a látványos display, amelynek egy valódi földgömb forog a tetején.

"A fogyasztók egészen egyszerűen, a vásárlást igazoló blokkon található AP kóddal tudnak online regisztrálni a sorsoláson. Mivel a játékban részt vesznek az egy és a három darabos kiszerelések is, így az utóbbiakat súlyozva vesszük figyelembe, vagyis azok háromszoros eséllyel indulhatnak" – emelte ki Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior account managere.

A kódfeltöltés a promóció microsite-ja mellett a Facebook oldalon keresztül is működik, minderre rádiós és online kampány irányítja rá a figyelmet. A márka ugyanakkor a nyereményjátékkal egy időben televíziós imázs kommunikációt is folytat.
(BrandTrend)