Kategória: Aktuális.

A közös, teljesen integrált kommunikációs kampány kapcsán a Helly Hansen és a Fjord Norway abból a célból állt össze, hogy lehetőséget adjon a fogyasztóknak a világ egyik leglenyűgözőbb úticéljának megismerésére. A kampány 2012 augusztusában indul majd, és a "Helly Hansen kifutója" témára építve bemutatja Norvégia lélegzetelállító nyugati fjordvidékét, s egy játékon keresztül el is vezet majd oda néhány szerencsés vásárlót.

Erik Burbank, a Helly Hansen marketing igazgatója a következőképp nyilatkozott az akcióról: "Lenyűgöző, hogy a fjordok gyakorlatilag a hátsó udvarunkban vannak, és különösen izgatottak vagyunk, hogy lehetőségünk van együtt dolgozni a Fjord Norway-el is. A fjordok a föld egyik legnépszerűbb utazási célpontját képzik, emellett tökéletes helyszínt biztosítanak arra, hogy megtapasztalhatóvá váljon a Helly Hansen életmód. Igazán izgalmas, hogy ezt az élményt most a vásárlóinkkal is lehetőségünk lesz megosztani a világ minden táján."

helly_hansen

A kezdeményezés egy globális marketingkampányt takar, mely során a Helly Hansen üzletekben való promóció mellett különleges csomagolásokkal is találkozhatnak majd a vásárlók, illetve vetélkedőkön vehetnek részt, melyekkel utazásokat nyerhetnek a fjordvidékre, illetve Helly Hansen ruházati és technikai felszerelésekhez juthatnak. A kampány a kommunikációs csatornák széles körét fogja használni, utazási, kültéri és életmód magazinok mellett a digitális média eszközeit és közösségi oldalakat is alkalmaz majd.

Kristian B Jørgensen a Fjord Norway vezérigazgatója elmondta: "El vagyunk ragadtatva, hogy a Helly Hansennel tudunk partnerkapcsolatba lépni, hisz a cég vezető skandináv outdoor márkaként a teljesítmény és a stílus tökéletes egyensúlyát képviseli. Az együttműködés és a kampány hosszú távon erősíteni fogja a fjordvidék előkelő pozícióját a világ leggyönyörűbb utazási desztinációi között."

A Helly Hansent 1877-ben, a norvégiai Moss-ban alapították. A ruházatokat a skandináv dizájnnak és a legszélsőségesebb időjárási viszontagságoknak megfelelően tervezték. A vállalat készítette el az első vízhatlan anyagot a világon, több mint 130 évvel ezelőtt, majd az 1960-as években bemutatta az első Propile™ fleece középső réteget, és az 1970-es években a LIFA® aláöltözetet.
(BrandTrend)