Kategória: Aktuális.

A jelentkezési határidő 2012. március 30.

Az EACA Care Awards célja, hogy támogassa a társadalmi felelősségvállalást és elismerje a legkiválóbb társadalmi marketing kampányokat.

A versenyre olyan kampányokkal lehet nevezni, amelyek a tavalyi évben valamelyik európai országban futottak és témája a környezetvédelem, az egészségügy, a közbiztonság, a fogyatékkal élők vagy a hajléktalanok helyzete, az emberi jogok, a családon belüli erőszak, a gyermekek védelme vagy az oktatás.

Az elmúlt években hazánk is szép eredményeket ért el a versenyen, az ACG kétszer is a díjazottak között szerepelt és a Médiaunió "Kerülj közelebb" elnevezésű kampánya is nagy elismeréssel térhetett haza.

A szervezők az alábbi hat kategóriában várják a nevezéseket:

1. Non-profit szervezetek és nem kormányzati szereplők
2. Kormányzati szereplők és hozzájuk kapcsolódó szervezetek
3. Helyi és regionális hatóságok
4. Állami és magánszektor üzleti tevékenysége
5. Társadalmi felelősségvállalás
6. Aktív öregedés és szolidaritás a generációk között

A zsűrizés kétfordulós lesz, ahol a szakma meghatározó szereplői mellett az Európai Parlament (MEPs) képviselői is részt vesznek a kampányok értékelésében.

A díjátadó gálát Brüsszelben rendezik meg, június 6-án.

A versenyben részt vevő kampányok elérhetőek az ACT Responsible online galériájában, a győztes kampányok pedig az ACT Responsible World Tour kiállításon is megtekinthetőek lesznek.
A nevezési díj 300 Euro. További információ: www.careawards.eu
(BrandTrend)