Kategória: Aktuális.

A kiadó által házon belül végzett fejlesztés üzleti célkitűzése, hogy a Shopping.hu médiaelérése a display hirdetők számára kínált megjelenési felületek mellett egy speciális szegmensre fókuszáló e-commerce üzletág kiépítését is szolgálja. A Beauty.hu internetes áruház kínálatát prémium szépségápolási termékek, és az azok értékesítéséhez kapcsolt magas hozzáadott értékű szolgáltatások határozzák meg.

Beauty_hu_cimlap

A Beauty.hu a fiatal nőket megszólító divatportál testvéroldalaként önálló magazin tartalmakkal is rendelkezik. A két site célja, hogy a köztük lévő szinergiák hatékony kihasználásával, közös gyártóbázis mellett lefedjék a divat és szépségápolás iránt érdeklődő hazai médiafogyasztók online tevékenységének minél szélesebb spektrumát a szórakoztató tartalmaktól a praktikus tanácsadáson át az internetes vásárlásig. Miközben a Beauty.hu önálló értékesítési felületként jön létre, a Shopping.hu 2012 év elejétől divat- és szépségápolási hirdetők és webshopok számára PPC és affiliate alapú forgalomterelési ajánlattal jelentkezik.

"A médiapiac átalakulási folyamatában létfontosságú, hogy az internetes tartalomszolgáltató kiadók a display hirdetők igényeinek kiszolgálása mellett felhasználói bázisukat tranzakció alapú üzleti modellek és önálló kereskedelmi megoldások irányában is kamatoztassák. A Beauty.hu piacra vezetése és a Shopping.hu továbbfejlesztése ezen stratégiai célkitűzésünknek felel meg." – fogalmazott Ocskay László, az OANDER Media digitális ügynökség társ-ügyvezetője.

Az alapítók a Beauty.hu webáruházat külön cég formájában üzemeltetik. A Beauty.hu magazin tartalmainak fejlesztését a Shopping.hu főszerkesztője, Mihály Viktória irányítja.
(BrandTrend)