Kategória: Aktuális.

A Chanel divattervezője egy nemzetközi stílusverseny keretében választotta ki asszisztensét, a mexikói származású Aida Romina Gomez, aki a különleges lapszámban segítője lesz.

karl

Lagerfeld egy napot tölt el a párizsi Metro újság szerkesztőségében.

Közreműködik "A világ Karl szerint" című speciális Metro-kiadvány készítésében: illusztrációkat készít, hozzászól a napi hírekhez, és persze interjút is ad. A különszám a négy nemzetközi divathéten (Londonban, Milánóban, New Yorkban és Párizsban), valamint a világ minden Metro-országában megjelenik. A különleges számot közel egy hónapos nemzetközi stílusverseny előzte meg, ahol végül minden országot 10 győztes képviselhetett. Közülük választotta ki a világhírű divattervező, hogy ki az, aki az asszisztense lehet a párizsi szerkesztőségben.

Karl_1

Itthon, az 50 legtöbb szavazatot szerzett pályázó közül választotta ki a háromfős szakmai zsűri, hogy ki a 10 legstílusosabb LOOK BOOK tulajdonos, aki hazánkat képviselhette a nemzetközi mezőnyben. A végső döntést Bujdosó Bianka blogger, az OurFashion blog alapítója, Anh Tuan divattervező és Haberland Attila, az Artificial Group kreatív igazgatója hozta meg.

Karl_2

A zártkörű díjátadó a Baldaszti’s Grandban volt, ahol értékes ajándékokkal jutalmazták a nyerteseket. Összesítésben a hazai kampány lett a legsikeresebb a 19 Metro-ország között, ezért a magyar csapatot külön elismerésben részesítette a HQ.
A 10 magyar nyertes: http://karlformetro.com/hu/contests/winners
(BrandTrend)