Kategória: Aktuális.

Az ügynökséggel egy évre szóló szerződést írt alá az egyesület. A PR tanácsadó feladata a mobil NFC technológiára épülő fizetési szolgáltatások népszerűsítése, B2B és lakossági edukációs tevékenység, valamint klasszikus sajtókapcsolati szolgáltatások biztosítása.

"Magyarországnak jó esélye van arra, hogy a világon az elsők között vezethesse be a mobil NFC technológiára épülő fizetési megoldásokat. A Magyar Telekom, a Telenor, a Vodafone,  az OTP, a Mastercard és a SuperShop által alapított egyesület célja többek között a taglétszám dinamikus növelése, valamint a lakosság széleskörű edukációja. A Telegraph Hill Communications tapasztalt PR tanácsadóitól azt várjuk, hogy ezt a hálás, ám nem kis feladatot kreatív ötletekkel és médiakapcsolataik segítségével támogassák, megteremtve az egységes kommunikációs platformot, amelyre a későbbiekben az alapítók és a csatlakozó vállalatok saját marketing kommunikációs üzeneteiket építhetik." – nyilatkozta Pukler Gábor, a MOTE elnöke, a Magyar Telekom Innovációs és Üzletfejlesztési igazgatója.
 
"Nincs izgalmasabb annál, mint részt venni egy olyan úttörő jelentőségű projektben, amelyben a három hazai mobilszolgáltató és alapító partnerei összefognak, népszerűsíteni és kiaknázni egy hatalmas üzleti potenciállal rendelkező, új technológiát. Megtisztelő számunkra, hogy a Mobitárca Egyesület minket választott kommunikációs partneréül." – tette hozzá Schütz Gergely, a Telegraph Hill stratégiai tanácsadója.
(BrandTrend)