Kategória: Aktuális.

A csatornák által hivatkozott számok nehezen összehasonlíthatók, vagy legalább is másról beszélnek.

A Neo szerint a kereskedelmi rádiók közt a hazai teljes népesség körében átlagban a leghosszabb ideig és a legtöbben a NeoFm-et hallgatja a közönség.
A Neo szerint több százezres a különbség a reggeli műsorok hallgatottságában a Neo javára. A 15 évnél idősebbek körében végzett kutatás szerint hétköznaponként a NeoFm reggeli műsorát, a Bumerángot 1 127 000 ember hallgatja, míg a Morning Show nem éri el az egymilliót sem, átlagban 979 ezer hallgatót produkált a Class FM reggeli műsora szeptemberben.

A Class szerint, az eddig is toronymagasan piacvezető Class FM őrzi első helyét. Fontosnak tartják leszögezni, hogy a fiatalok és a kereskedelmileg fontos 18-49-es célcsoport rádióhallgatói folyamatosan a Class FM-et választják a legtöbben.
A Class azt mondja, hogy a reggeli műsorok piacán sincs nyitott kérdés: Morning Show-Bumeráng 9:0

Miközben napjainkat – s ezzel a hagyományos médiafogyasztásunkat is – erősen befolyásoló digitalizáció folyamatának, ha akár csak az utolsó egy éves időszakát elemezzük, látható hogy a rádió továbbra is fontos információforrás és társ maradt a fogyasztók életében.

A GfK Hungária – Ipsos rádióhallgatottsági kutatás alapján kirajzolódik, hogy hosszabb távon is stabil közönséggel és médiafogyasztási időtartammal rendelkezik a rádió, mint médium, amely így továbbra is fontos eszköze a fogyasztók elérésének.

Pontosabban fontos eszköze lehetne. Ez a számhábrú, biztosan nem ezt segíti elő.
(BrandTrend)