Kategória: Aktuális.

Baittrok Borbála, az ELTE Társadalomtudományi Karán végzett szociológia szakon, változásmenedzsment specializáción. 2007-ben pályakezdőként a GfK Hungária Piackutató Intézetnél adatfelvételi területen kezdte elsajátítani a piackutató szakma alapjait, majd néhány hónap elteltével tudományos munkatársként felelt a kisebb kutatások koordinálásáért, támogatta a PR- és marketing tevékenységet, valamint a cég változásmenedzsment projektjeit.

Közel másfél év múlva, 2008 áprilisában már termékmenedzser pozícióba lépett média területen, ahol feladatai közé tartozott egy új internetes közönségmérő eszköz bevezetése a piacra, valamint az ezzel járó teljes körű marketing-, PR- és sales feladatok ellátása. 

Egy évvel később a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézethez igazolt ügyfélkapcsolati vezetőként, ahol elsősorban a webAUDIT, webanalitikai eszköz és a webAUDIENCE, online közönségmérési rendszer értékesítési-, support- és marketing feladatainak ellátásáért felelt. Ezen kívül feladata volt az adatok elemzése, kutatások önálló menedzselése, a tanulmányírás és a prezentálás is, továbbá a kutatási eredmények alapján nyújtott segítséget az online tartalomszolgáltatók és a médiaügynökségeknek számára a stratégiai kampánytervezésben. 

Borbála érkezését a Gemius Hungary új, konzultációs szolgáltatási területének elindítása tette szükségessé, mely egy új divízió létrehozását is jelenti. A Consulting Department funkciója az ügyfél típusokra specializált konzultációs tevékenység nyújtása, melynek köszönhetően a Gemius Hungary még kifinomultabb és egyénre szabott módon tudja kiszolgálni különböző tevékenységi körű ügyfeleit.

A Gemius hazai leányvállalatának júliusban kinevezett cégvezetője, Ambruszter Géza elmondta: "A Gemius Hungary stratégiai terveit ötvözve az elmúlt évek során megszerzett tapasztalataimmal, meghatároztuk azokat a fő szempontokat, amelyek valóban egy professzionális tanácsadói szolgáltatást nyújtanak majd partnereink számára, akik így még inkább számíthatnak szakértői támogatásunkra a hétköznapokban is."

"Ügyféltípusonként más-más módon adunk szakmai támogatást az ügynökségek, médiatulajdonosok és hirdetők számára. Ugyanakkor miden partnerünk esetében egy közös szemléletmódot követük, melynek leghangsúlyosabb eleme, hogy ne pusztán nyers adatok álljanak ügyfeleink rendelkezésére, hanem segítsünk nekik az adatok feldolgozásában, értelmezésében is. Tanácsadóként fő feladatunk, hogy az igényeiket és problémáikat megértve, ügyfélre szabott megoldásokkal szolgáljunk." – mondta el Baittrok Borbála.

A közelmúltban csatlakozott a Gemius Hungary-hez Somfalvi Csaba is, aki client service director pozícióban irányítja a cég teljes körű sales- és key account tevékenységét.
(BrandTrend)