A 2011-es év legjobb európai PR-terméke címet elnyerő DNA egy új csatornát biztosít a Bridgestone Europe-nak, melynek segítségével az egyetlen központi helyen helyezheti el teljes multimédia tartalmát. Az új csatorna http://www.digitalnewsagency.com/Bridgestone-Europe beindítása új fejezetet nyit a Bridgestone médiával való kapcsolatában akkor, amikor a cég újabb digitális sajtóiroda funkciókat készül bejelenteni a következő hónapokban.
A DNA-val kialakított együttműködés lehetővé teszi a Bridgestone számára, hogy változatos formátumú tartalommal lássa el a médiát a professzionális minőségű B-roll-tól a webes minőségű tartalomig, képig és hangig, mely egyetlen gombnyomással elérhető és letölthető. Minden tartalom szabadon letölthető tévés, rádiós, online és másfajta digitális felhasználásra, és nem terheli szerzői jog.
Marcus Pinder, DNA Managing Director nyilatkozta: "Nagyon örülünk a Bridgestone-nal való együttműködésnek most, hogy a cég új fejezetet nyit a médiával való kapcsolatában. A mi DNA termékünk segítségével a cég elérheti a célzott közönséget, "tökéletes" médiautazást tehet, és maximalizálhatja a következő 12 hónapra tervezett izgalmas projektek megtérülését (ROI)".
A TVC-vel való együttműködés kapcsán Des Collins, VP European Communications Office, Bridgestone Europe a következőket nyilatkozta: "Azzal kerestük meg a TVC-t, hogy egy korszerűbb platformot szeretnénk fejleszteni új arculattal és hangulattal, technikai és funkcionális kapacitással. A DNA számos világvezető branddel együttdolgozik, ezért úgy véljük, ez a platform korszerű megjelenést biztosít majd számunkra."
(BrandTrend)