Kategória: Aktuális.
A közös együttműködés értelmében a Friendly éves kommunikációs stratégiát és egy nyári kampányt készít a Nikon számára. Az aktivitásban az éjszakai élet, a bulizás és a partyfotózás kapja a főszerepet. A Facebook rajongók három héten keresztül ingyen rendelhetnek majd maguknak saját partyfotóst négy népszerű budapesti szórakozóhelyre.
 

Pixmen

A Pixmen csapat üde színfolt lesz az éjszakában, hiszen a fotósok különleges öltözékben, a termékcsalád vagány színeihez igazodva járják majd a szórakozóhelyeket. A kampány másik különlegessége, hogy az applikációban a usereknek nem kell majd megkeresniük a saját fényképeiket, a rendszer automatikusan felajánlja majd a számukra releváns fotókat.  
A kampányt targetált citylight posterek, flyerek, hostess promóció és intenzív Facebook bannerkampány erősíti. A Nikon Coolpix Partyphoto Service július 26-án startol a Nikon Coolpix oldalán. 
(BrandTrend)