Másfél évvel ezelőtt az OzoneNetwork TV időjárás csatornaként indult, a LifeNetwork TV pedig egészséges életmóddal foglalkozott. Mára az OzoneNetwork egyfajta "zöld" csatornává vált, főként környezetvédelemmel és a fenntartható fejlődéssel kapcsolatos témákat dolgoz fel. A LifeNetwork pedig női életmódcsatornává nőtte ki magát.
"Hiszek abban, hogy egy televíziónak saját arculati elemeit 1,5-2 évente illik finoman áthangolnia. Csatornáink tematikájának bővítése pedig jó apropó volt arra, hogy arculati elemekben is lekövessük ezt a változást" – nyilatkozta Hámori Barbara, az Origo Zrt. Szórakoztató tartalmainak igazgatója. – "Arra törekedtünk, hogy az új dizájn színeiben és formavilágában is visszaadja csatornáink egyediségét: a logók, a promo cartok, a channel identek mind-mind sokkal trendibbé és szerethetőbbé váltak."
Míg a csatornák megalakulásakor tenderen írtak ki grafikai pályázatot, most ezt a munkát házon belül oldották meg, saját szakembereikkel, akik a mindennapi működést átlátják.

A LifeNetwork arculatának esetében a Life.hu dizájnjához közelítettek, hogy a közös családba tartozást erősítsék.
Az OzoneNetwork-ön pedig az eddig használt kék helyett
– az új tematikához illően – egy letisztultabb zöld színvilág dominál majd.(BrandTrend)