Kategória: Aktuális.
A Volkswagen területén a négy ténylegesen kiállított autó mellett feltünt egy teljesen üres stand is. Egészen addig nem volt látható a standon álló autó, amíg a hostesseknél lévő  ZTE tabletek vagy iPad-ek egyikén keresztül nem nézték a látogatók ugyanezt az "üres" standot. 
A táblagépek képernyőjén ugyanis megjelent a Golf R-Design háromdimenziós képe majd a képernyőt megérintve az autó körül a különleges kedvezménnyel rendelhető extrák nevei – további kattintásokra pedig az autó két másik színben. Ugyanezt az élményt saját Androidos vagy iPhone telefonjukon keresztül is átélhették az érdeklődők.
A promóció, melynek megrendelője a Porsche Hungária, kreatív koncepciójának elkészítője és fejlesztője pedig az  AR works, az Augmented Reality újabb felhasználási lehetőségének jó példája.
A kiállításról készült videót itt tekintheti meg.
(BrandTrend)