Kategória: Aktuális.
A média- és kommunikációs szakmában tevékenykedő ügynökségek film, sajtó, közterület, direkt, média, cyber, rádió, promóció, titánium és integrált, design, PR, film craft kategóriákban nyújthatják be nevezéseiket.
 
Az idei nevezések között olyan magyar ügynökségek is szerepelnek, akik már az előző években is részt vettek a versenyen, de már 9 nevezés érkezett olyan ügynökségektől is, akik tavaly nem adtak be jelentkezéseket. Az előző években több magyar ügynökség is büszkélkedhetett cannes-i oroszlánokkal, ilyen a DDB, a Republic és Leo Burnett.
A fiatal oroszlánok között is szerepeltek magyarok: tavaly a Kun Judit-Deme Dániel kettős cyber kategóriában bronz oroszlánnal gazdagodtak. Az elmúlt évben 24242 nevezés érkezett világszerte, ami közel 7%-os növekedést jelent 2009-hez képest. Magyarországról 2010-ben összesen 29 nevezés érkezett, ezeket 8 különböző kategóriában küldték be. További információ a Cannes Lions, illetve a MAKSZ honlapján olvasható.
(BrandTrend)