Kategória: Aktuális.
"Az Avon nem csupán napjaink legnagyobb közvetlen értékesítője, hanem egy elsőrangú nemzetközi vállalat, amely a piaci trendeket is diktálja" – hangsúlyozta Sebastian Bako, a Duna-csoport ügyvezető igazgatója az eseményen – "Az Avon több mint 100 ország piacán van jelen 6,5 millió tanácsadónőjével és 42.000 alkalmazottjával világszerte. A társaság 1964 óta jegyzett a New York-i tőzsdén. 2010-ben az Avon Cosmetics Inc. az előző évhez képest 6%-os bevétel növekedést könyvelt el és további 4%-kal növelte tanácsadóinak számát. Idén is ezt az utat kívánjuk folytatni, és mindent megteszünk azért, hogy minél sikeresebbé és vonzóbbá tegyük üzleti modellünket."

Avon_szuletesnapi_torta_2011_03_24

Február elején egy új, 1 millió dolláros adományalapot hozott létre az Avon. Ezzel a nők elleni erőszak kampányának keretein belül egy olyan nagyszabású projektet indít útjára, amellyel az erőszak áldozatául esett nők, anyák és gyermekeik számára létrehozott anyaotthonokat támogat majd. A Believe (hit) világturné, amely Andrea Jung vezérigazgató irányítása alatt 16 városon ível át világszerte, a helyi civil szervezetek működését támogatja.

Magyarországon az Avon az Egyesült Nemzetek Női Fejlesztési Alapjával, a UN WOMEN szervezetével (korábban UNIFEM) működik együtt, elősegítve az egyesület munkáját a figyelemfelhívás és az oktatások terén. Mindezeken túlmenően ebben az évben előtérbe kerül a "Nőkért az erőszak ellen" kampánysorozat is. Ennek keretében az Avon továbbra is együttműködik a UN WOMEN szervezetével és támogatni fogja "Művészetekkel a magabiztosságért és önérvényesítésért" elnevezésű kezdeményezését, csakúgy, mint a fiatalok számára tervezett novellapályázatát, amelynek témája a családon belüli erőszak. 

A "Nőkért az erőszak ellen" kampánnyal párhuzamosan természetesen folytatódik a mellrák elleni küzdelem is, amely Magyarországon 1998-ban indult rózsaszín szalagot ábrázoló kitűzők árusításával. A program, amelynek munkáját kiváló helyi civil szervezetek is segítik, azóta oktató kampányokban, diagnosztikai berendezések adományozásában és az évente ismétlődő figyelemfelhívó séták szervezésében is aktívan megjelenik. Az utóbbi tizenkét év során az Avon Magyarország több mint 590 millió forint gyűjtött össze; ebből 490 milliót adományozott a mellrák megelőzése érdekében
"Immáron hat éve támogatom az Avon társadalmi törekvéseit, és azt mondhatom, elégedett vagyok az eredményekkel. Igazán nagyra értékelem azt, hogy az Avon fókuszba helyezi a családon belüli erőszakot és keményen dolgozik az ellene folytatott harcban. Tudom, hogy az Avon nemcsak beszél a problémákról, hanem cselekszik is az eredményesség érdekében. A családon belüli erőszak nagyon komoly probléma és kötelességemnek érzem, hogy felszólaljak ellene minden lehetséges fórumon." – mondta Zsédenyi Adrienn, az Avon Magyarország arca.
(BrandTrend)