Kategória: Aktuális.
Az elmúlt év végén a long island-i Cablevision személyre szabható hirdetési ajánlatot kínált fel közel 3 millió digitális előfizetőjének a new yorki agglomerációban. Vezető márkák több mint egy tucat kampánya fut jelenleg, melyeket már próba-adásokon teszteltek 100 és 500 ezer néző előtt.
Egy iparági forrás szerint a Disney, az Amerikai Hadsereg, és a Toys’R’Us is a résztvevő márkák között van. A platform a nézők jövedelmi, iskolázottsági, nyelvi és egyéb személyes adatai alapján jeleníti meg a reklámokat. A TiVo a TV-nézési szokások szerint is tudja szegmentálni a hirdetéseket. 
"Ez az eszköz nagyon hasonló a direct mail szolgáltatásokhoz" – mondta David Kline, a Cablevision  hirdetésszervezési ágazatának, a Rainbow Advertising Sales Corp.-nak az elnöke – "Ami a különbséget jelenti, az az, hogy a TV az egyik legerőteljesebb hirdetési csatorna, melyet ha kombinálunk a direkt marketing erejével, kiemelkedően eredményesek lehetünk".
A Cox Communications, a Dish Network és a Time Warner is dolgozik ilyen jellegű projekteken, iparági források szerint. A Cablevision szolgáltatása a targetált startup reklámcég, a Visible World technológiáját alkalmazza. Kline elmondta, hogy a cég hamarosan még interaktívabb kampányokat is tesztel majd, melynek keretein belül a néző klikkeléssel igényelhet majd ingyenes mintát vagy demó DVD-t. Bár több kábel- és DVR-szolgáltató számít arra, hogy az idei évben felvirágoznak az interaktív TV-alapú reklámok, más iparági szakértők szerint ez még várat magára.
(e-Marketer-DMSZ)