Kategória: Aktuális.
A műhelymunka más felépítésű, mint a hagyományos órák: a tagok kéthetente tartanak megbeszélést, ahol egyeztetik a teendőket, prezentálnak, alkotnak. A változatosabb felépítésnek köszönhetően az otthoni és a könyvtári munkák mellett a hallgatók már az első félévben terepre is mehettek. 
A műhelytagok olyan események szervezésében vettek részt, mint az EFFIE Gála, vagy a Prima Primissima díjátadó. A Turizmus Műhely tagjai régiók, városok turisztikai menedzsmentjét vizsgálták, a Média Műhely tagjai mikrofonvégre kapták Frei Tamást, továbbá a West Balkán-tragédiára reagálva beszélgető estet szerveztek pszichológusok és újságírók részvételével. Az egyik legkomplexebb projekt során pedig a Marketing Műhely hallgatói készítettek tervet a Szent István Kórház 1%-os adó kampányára és belső kommunikációjának fejlesztésére. 
A hallgatók új közösségeket alakítottak ki, új kapcsolatok épültek és szembesültek a munka világának kihívásaival. A műhelyek egyik célja, hogy a hallgatók már a főiskolai tanulmányaik alatt kapcsolódjanak be leendő szakmájuk vérkeringésébe, és komolyan foglalkozzanak a karrierépítéssel. A BKF-en minden hallgató részt vesz egy egyedi kommunikációs- és kreatív készségfejlesztő tréningsorozaton. A műhelytagok emellett kétnapos karriermenedzsment tréningen is részt vesznek, ahol megismerkednek az "Én márka" építéssel és annak kommunikációjával, tanulnak karriertervezést és időmenedzsmentet, amelyek mind fontos elemei a karrierépítésnek. A hallgatók fejlődését a kompetencia alapú Captain tesztekkel is folyamatosan követik.
A Tehetség Műhelyek előnyt jelenthetnek majd a munkaerőpiacon. A műhelytagok hallgatótársaikhoz képest több gyakorlati tapasztalattal fognak rendelkezni, amelynek elismeréseként a diploma átvételekor munkájukat bemutató menedzser útlevelet is kapnak. Ebből a leendő munkáltató láthatja, hogy a frissdiplomás már valódi szakmai tapasztalattal rendelkezik. 
(BrandTrend)