Kategória: Aktuális.
Integrált ügynökségi munkát várnak, ezért a szak-specifikus ügynökségek konzorciumban indulva, az integrált kommunikációs tevékenységet egy ügynökségen belül szolgáltató ügynökségek pedig egyénileg is jelentkezhetnek a nyilvános pályázatra. Nemzetközi és magyar tulajdonú ügynökségek egyaránt jelentkezhetnek a pályázatra.
A kampány elsődleges célja, hogy minél több ember számára váljon nyilvánvalóvá az olvasás és a személyes történetek mesélésének fontossága, továbbá cél a figyelem felhívása a családon belüli beszélgetés fontosságára. Avagy: "Mesélj! Mesélj szabadon, vagy olvass mesét! Olvass és beszélj, beszélgess róla!"
Az idei kampány célcsoportja elsősorban a gyermekes szülők, nagyszülők, de alapvetően a teljes társadalom (14 ), mert minden rétegben egyaránt fontos a család, a közösség szerepe az emberek életében. A kampány során tehát nem egy csoport kiválasztását javasolják, hanem a teljes társadalmi spektrumban az együttlét, és az olvasás fontosságára hívnák fel a figyelmet. 
Eszközök tekintetében alapvetően ATL felületek állnak rendelkezésre, de a leendő ügynökségtől PR-feladatokat is elvárnak. Ezen kívül koncentrált eseménysorozattal is erősíteni szeretnék a már meglévő rendezvények hatékonyságát.
A kampány legfontosabb üzenete, a kuratórium ajánlásához igazodva, az olvasás és a családi együttlét fontosságának hangsúlyozása.
Másodlagos üzenetként pedig a mesélés, személyes történetek elmondása, illetve másokkal való megosztását emelték ki.
A pályázatot 2011. március 11-én péntek hirdették ki, a rebrief időpontja: 2011. március 17. csütörtök, 13 óra. 
(Helyszíne: a Médiaunió Alapítvány székhelye: Budapest, 1134, Pozsonyi út 43. I. e,. 1., 29-es kapucsengő)
A pályázat benyújtásának határideje: 2010. március 31. csütörtök, 12 óra.
Bővebb információ a pályázatról az alábbi linken található.
(BrandTrend)