Kategória: Aktuális.
A tavaly novemberben kiírt pályázatra közel 40 pályamunka érkezett. A MOL szakembereiből álló zsűri döntése alapján Illés István, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem (MOME) frissen végzett média dizájnere vehette át az 1 millió forintos fődíjat, aki megragadó animációs filmjével győzte meg a zsűrit.

_DSC8587

Az NB design néven jelentkező Pálinkás Nikolett és Bor Benjamin MOME hallgatók közös kampánykoncepciója nyerte a második helyezésért járó 600 ezer forintot.

_DSC8579

A harmadik helyezést elért Bátory Péter pedig – aki a Képzőművészeti Egyetem diákja – 400 ezer forintot vihetett haza ötletes animációs filmjének elismeréséül.

_DSC8572

A három díjon felül Turi Dániel 26 éves grafikus kreatív szlogenjavaslatát 100 ezer forinttal jutalmazta a MOL.
_DSC8564
 
A pályázat célja az volt, hogy a MOL fiatal, pályájuk elején járó tehetségeket is bevonja új kreatívjainak kialakításába, amelyek hozzájárulhatnak a vállalat imázsának friss, lendületes újragondolásához. A pályázatra minden 18 és 30 év közötti, vállalkozó kedvű fiatal nevezhetett, de elsősorban ifjú médiadesignerek, tervező grafikusok, intermédiások és filmesek egyedi ötletei érkeztek be. A pályázatról bővebben itt olvashat.
(BrandTrend)