Kategória: Aktuális.
A Starbucks 1971-ben egyetlen kávézóval indult: mára már fogyasztók millióit szolgálja ki nap, mint nap, 50 ország több mint 17.000 üzletében. A kizárólag prémium minőségű kávékat, 100% Fair Trade Certified presszókávéból készült forró és hideg italokat forgalmazó Starbucks a megújulás jegyében továbbfejlesztett logóval és tavaszi különlegességekkel (Tribute Blend és Chocolate Capuccino) ünnepli fennállásának negyvenedik évfordulóját.
"A Starbucks a kezdetektől arra törekedett, hogy egy olyan egyedi élményt nyújtson, amely az otthon és a munkahely közti ‘harmadik helyen’ valósul meg. A Starbucks nemcsak egy egyszerű kávéház: érzelmi viszonyt teremt a partnerek, a vendégek és egy csésze kávé között. Így negyvenedik évfordulónk alkalmából nem csupán azon hagyományok és értékek előtt tisztelgünk, melyek immár négy évtizede jellemzik a céget, de azon emberi kapcsolataink előtt is, melyeket mind partnereink, mind vendégeink között teremtünk." – nyilatkozta Szász Edit, a Starbucks területi vezetője. Elmondta, hogy számos új kapcsolatot és üzleti lehetőséget remélnek a jövőtől, amit a Starbucks tavasszal megújult arculata is híven tükröz. 
"A negyvenedik évforduló tökéletes alkalom a megújulásra, így 2011 márciusától a Starbucks továbbfejlesztett logóval köszönti a tavaszt. Örökségünk, a szirén – mely a hagyományok tiszteletére emlékeztet minket -, továbbra is megmarad a logóban, de az őt bezáró kör eltűnése szimbolizálja azokat az új lehetőségeket, melyeket a Starbucks a jövőtől remél. A Starbucks továbbra is a legjobb minőségű kávét biztosítja, de a kávék mellett még sok minden mást is kínál. Miközben termékeink egységessége és minősége megmarad, az új arculat lehetőséget nyújt az új csatornák kipróbálására, a fejlődésre." – idézte Howard Schultz gondolatait a logóváltásról Szabó Orsolya, marketing specialista. Az új arculat az egész világon megjelenik a bögréken és egyéb kiegészítő elemeken.
Évfordulója alkalmából, és a farmerek iránti időtálló elkötelezettség ünnepléseként a Starbucks márciusban két új különlegességet mutat be. Egyrészt a kávétermesztők és pörkölők 40 éves munkájának elismeréseként a Starbucks megalkotta a Starbucks Tribute Blend™ kávét, mely Pápua Új-Guinea-i, kolumbiai, szumátrai és etiópiai kávészemeket tartalmaz. Ebben a különleges kávékeverékben most először három kávétermesztő régió is szerepet kap, ráadásul három különböző kávé feldolgozási eljárást alkalmazva. A Starbucks másik újdonsága pedig a Chocolate Cappuccino ital, mely mostantól egész éven át kapható lesz – ráadásul a világ minden országában.
(BrandTrend)