Kategória: Aktuális.
A Coca-Cola interaktív zenei programja, amely a cég globális honlapján érhető el, egy napra bárkinek virtuális bejutást biztosít a Maroon 5 stúdiójába. A rajongók társzerzőként együtt írhatnak egy új nótát a népszerű bandával, amely felkerül majd a következő albumukra is. A 24 órás együtt zenélés a közösségi hálónak köszönhetően minden fizikai korlátot ledönt az együttes és a rajongók között, és valószínűleg egyedülálló élményt szerez a résztvevőknek. 

Coke_24

"A Coca-Cola 125 éves fennállása alatt mindig hitt abban, hogy a zene erejével össze lehet hozni az embereket a világ minden tájáról." – mondja Joe Belliotti a cég globális szórakoztató marketingért felelős vezetője – "A ‘Coca-Cola Music’ egy innovatív, új zenei program, amellyel a rajongók bepillanthatnak a kulisszák mögé, sőt maguk is aktívan bekapcsolódhatnak a zeneipar jelenleg egyik legmenőbb bandájának munkájába."
A legújabb csúcstechnológiával felszerelt stúdió lehetőséget teremt arra, hogy a zenekar tagjai folyamatosan kommunikáljanak a rajongókkal. Az interaktív mozzanatokat összegyűjtő és rögzítő rendszer közvetlenül juttatja el a rajongók gondolatait, megjegyzéseit és javaslatait a zenészekhez. 24 órán keresztül bárki, bárhonnan küldhet szavakat, képeket vagy kommenteket, amelyekkel szeretne hozzátenni a közös kreatív munkához, illetve azonnali szavazással és véleménynyilvánítással befolyásolhatja az új szerzemény alakulását.
A Coca-Cola saját zenei oldalán, a Facebookon és Twitteren több mint 20 millió fogyasztóhoz juttatja el az egyedülálló zenei kísérlet hírét, és akik mégsem vennének benne részt aktívan, azok természetesen ugyanezeken a fórumokon percről percre követhetik is a stúdióban zajló eseményeket.
(BrandTrend)