Kategória: Aktuális.
Latin-Amerika mobil szolgáltatója az Ericsson (NASDAQ: ERIC) által szállított végpont-végpont mobilhirdetési szolgáltatást vezet be. Az Ericsson üzemelteti is majd a megoldást és minden hirdetési szereplő közötti a kapcsolódási felületeket is.

Az Ericsson Consumer Lab által Latin-Amerikában végzett felmérés szerint a fogyasztók pozitív véleménnyel vannak arról, hogy ajánlatokat és promóciós anyagokat kapjanak a mobiltelefonjukra különböző márkák képviselőitől – mindaddig, amíg bizonyos szabályokat betartanak. A felmérés során a fogyasztók a relevanciát, az irányítás lehetőségét és a megállapodást említették a pozitív végfelhasználói élmény biztosításához szükséges kulcsfontosságú követelményként. 

Az Ericsson Ad Orchestrator platformján alapuló megoldás lehetővé teszi az América Móvil számára, hogy célzott hirdetéseket jutasson el az egyéni hálózati felhasználóknak különböző mobilcsatornákon keresztül a fogyasztó preferenciáinak megfelelően. A kampánykezelési eszközök és mérési jelentések használatával a hirdetési ügynökségek könnyedén létrehozhatják és fenntarthatják hirdetési kampányaikat.

Az América Móvil elkötelezett a jogi követelményekkel összhangban lévő, a hirdetések engedélyezésére vonatkozó programok létrehozására, ezáltal a megrendelők választhatnak, hogy szeretnének-e hirdetéseket fogadni, vagy sem.
A mobilhirdetés egy olyan fejlődő eszköz, amely az előrejelzések szerint a mobil szolgáltatók számára új üzleti modelleket és bevételi forrásokat támogat majd. A mobilkészülék, mint a legszemélyesebb eszköz lehetőségeket kínál ezen új üzleti modellekre. A hirdetési és a média iparág a mobiltelefont a fogyasztóval való érintkezés elsődleges pontjának ismerik el, és a mobil szolgáltatók fontos szerepet játszanak ebben az ökoszisztémában azáltal, hogy biztosítják a fogyasztók számára a megfelelő hirdetéseket és az értéket. 

Marco Quatorze, az América Móvil értéknövelt szolgáltatásokért felelős igazgatója szerint:
"Ez a stratégiai partnerség az América Móvil és az Ericsson között megfelel azon igényünknek, hogy releváns hirdetéseket adjunk az előfizetőinknek nyújtott szolgáltatásokhoz. Fontos,hogy a megrendelőinek választhassanak, hogy szeretnének-e részt venni ilyen programban. Célunk, hogy a hirdetők médiakiadásait hatékonyabbá tegyük és a megfelelő ajánlatokat jutassuk el a fogyasztókhoz az igényeik és érdeklődési körük szerint. Az Ericsson létfontosságú partner mindezek megvalósításában és segít bennünket ezen fejlődő piac formálásában."

Jan Wäreby, az Ericsson alelnöke és az értékesítésért és marketingért felelős vezetője szerint:
"A mobilhirdetés egy növekvő üzleti szegmens, és ez az együttműködés a távközlés erősségei kiaknázásának egyik módja. Ugyanakkor új lehetőségek is felfedhetők az új üzleti modelleken keresztül és így támogathatjuk a mobil szolgáltatókat új bevételi források megteremtésében."
(BrandTrend)