A Szentkirályi tavaly tovább szélesítette termékpalettáját, új logisztikai központot avatott, amit egy év végi, a forgalmazás területét érintő jelentős változás követett. A cég és a SIÓ Eckes Kft. közötti, a Szentkirályi márkák értékesítésére vonatkozó együttműködési szerződés 2010-ben lejárt, így a felek a 2011–2012-es időszakra új szerződést kötöttek.
Az ACNielsen Piackutató Kft. kimutatása szerint a kumulált magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2010-ben mennyiségben 1,7%-ot, értékben 6,2%-ot esett vissza az előző évhez mérten. Az ásványvízpiac visszaeséséhez képest a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t jóval kisebb mértékben érintette a piac tavalyi csökkenése, így 2010-ben 5,35 milliárd forint árbevételt ért el és ezzel a teljes magyar kiskereskedelmi ásványvízpiacon a márkás ásványvizeket gyártó vállalatok között (értékben) megtartotta piacvezető pozícióját. Bízva az ásványvízpiac fellendülésében, az új termékek és a szervezeti változások eredményében, a társaság 2011-re 9,6%-os árbevétel növekedést tervez.
(BrandTrend)