Kategória: Aktuális.

A Szentkirályi tavaly tovább szélesítette termékpalettáját, új logisztikai központot avatott, amit egy év végi, a forgalmazás területét érintő jelentős változás követett. A cég és a SIÓ Eckes Kft. közötti, a Szentkirályi márkák értékesítésére vonatkozó együttműködési szerződés 2010-ben lejárt, így a felek a 2011–2012-es időszakra új szerződést kötöttek.

Szentkirályi Ásványvíz Kft. 2011. január 1-jétől termékeinek egy részét közvetlenül értékesíti a horeca szektorban (hotelek, éttermek, kávézók), illetve ezen termékekkel maga szolgálja ki a hazai és nemzetközi kereskedelmi láncokat. A megvalósításhoz saját, 25 fős kereskedelmi csapatot állított fel és bővítette flottaparkját is. Az új szerződés értelmében a PET-palackos Szentkirályi ásványvizeket továbbra is a Sió Eckes Kft. forgalmazza. 

Az ACNielsen Piackutató Kft. kimutatása szerint a kumulált magyar kiskereskedelmi ásványvízpiac 2010-ben mennyiségben 1,7%-ot, értékben 6,2%-ot esett vissza az előző évhez mérten. Az ásványvízpiac visszaeséséhez képest a Szentkirályi Ásványvíz Kft.-t jóval kisebb mértékben érintette a piac tavalyi csökkenése, így 2010-ben 5,35 milliárd forint árbevételt ért el és ezzel a teljes magyar kiskereskedelmi ásványvízpiacon a márkás ásványvizeket gyártó vállalatok között (értékben) megtartotta piacvezető pozícióját. Bízva az ásványvízpiac fellendülésében, az új termékek és a szervezeti változások eredményében, a társaság 2011-re 9,6%-os árbevétel növekedést tervez.

Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetője elmondta: "Célunk és szándékunk, hogy termékeink ismertsége és piaci részesedésünk tovább növekedjen. A gasztronómiai szektor képviselőivel való közvetlen kapcsolat gyors, dinamikus értékesítést tesz lehetővé."
(BrandTrend)