Kategória: Aktuális.
A kétfordulós pályázaton indult négy ügynökség közül, a cég a Cluso-t választotta kreatív fejlesztésre és kivitelezésre.
2010 szeptemberében a SIÓ-ECKES stratégiai tenderét a DDB nyerte. A SIÓ márka újrapozícionálását eredményező közös munka befejezése után, az év elején írt ki meghívásos pályázatot a gyümölcslégyártó. A négy pályázó közül a SIÓ magyar gyümölcslémárka újrabevezetési kampányát a Cluso végezheti. 
 "Általában nagyon megválogatjuk, hogy milyen tendereken indulunk el – ám ha tenniakarást és lelkesedést látunk az asztal túloldalán, akkor mindig örömmel mondunk igent, s ez a Sió esetében is így volt. Nagyon érdekes feladat lesz megtalálni azt a hangot, amin 2011-ben egy ilyen tradicionális márkának meg kell szólalnia – alig várjuk, hogy belevághassunk." – kommentálta Horváth Lajos, a Cluso ügyvezetője.
"Egy nagy múltú magyar márkán dolgozni mindig jó érzés, különösen, ha a megbízó elegendő időt és energiát szán a stratégia alapok megalkotására. A SIÓ-val ezért is nagyon jó volt a márka újjáépítésén együtt dolgozni. Csak annyit mondhatunk, hogy hajrá SIÓ!" – tette hozzá a DDB vezető kreatívigazgatója, Tordai Péter.
"A DDB csapatával élmény volt együttgondolkodni és -dolgozni, a végeredmény, az új márkapozicionálás, minden előzetes várakozásomat felülmúlta." – mondta Aniot Dávid a SIÓ-ECKES marketing igazgatója az együttműködésről – "A Cluso számára nem lesz kis kihívás életre kelteni az újraihletett SIÓ márkát, és megvalósítani ambiciózus terveinket, ők éppen az ilyen feladatokért rajonganak."
(BrandTrend)