Kategória: Aktuális.
A megmérettetés fő célja a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztése, melynek eredményei nem csak a próbavásárlások alapján levont következtetéseket, hanem az ügyfelek személyes véleményét is tükrözik. 
 
A megmérettetésen az elmúlt két évben több mint 40 vállalat vett részt a banki és biztosítási, telekommunikációs, franchise és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról, illetve a tavalyi év óta közszolgáltatói, valamint call-center szegmensben is elindulhattak a cégek. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy az induló cégek nagy hangsúlyt fektetnek ügyfélkiszolgálásuk minőségére, mely a tesztek eredményeiben és a versenyzők közötti néhány százalékos különbségekben is megnyilvánul. A díjak odaítélése – hasonlóan a korábbi évekhez – komplex tesztek és szakmai értékelés alapján történik. A 2011-es tesztidőszak a tervek szerint tavasszal rajtol, az ünnepélyes díjátadót pedig októberben rendezik.A versenyben részt vevők a tesztidőszak során rendszeresen és személyre szabottan kapnak visszajelzést erősségeikről, illetve fejlesztésre szoruló ügyfél-kiszolgálási gyakorlataikról. 
Az üzleti versenyen induló cégek az online Jelentési és Üzleti Intelligencia Rendszeren keresztül folyamatosan nyomon követhetik eredményeik alakulását az interneten. A versenyben résztvevők  az egyéni eredményeiket a tesztek ellenőrzését követő 1 órán belül láthatják, a Térinformatikai modul segítségével térképre kivetítve is.
(BrandTrend)