Kategória: Aktuális.
A versenykiírásban az európai diákoknak a képzeletbeli ügynökségükkel vastagbélrák megelőzéséről szóló kampányt kell készíteni. A vastagbélrák az EU-ban a második leggyakoribb, végzetes kimenetelű rákfajta. A kampány középpontjában a szűrővizsgálatokon való részvétel és a rákkal kapcsolatos félinformációk és tévhitek eloszlatása a cél.
A verseny zsűrijébe a MAKSZ idén is delegál egy zsűritagot, Hoós Ágnes személyében, aki McCann Erickson reklámügynökség  társ-vezető kreatív igazgatója. A kezdeményezés népszerűsítéséhez az Európai Unió és a nagy-britanniai Lynn’s Bowel Rákellenes Kampány is csatlakozott.

A verseny első fordulója  online zajlik 2011. április 6. és április 20. között
, egy akadémikusokból, professzorokból, pszichológusokból, hirdetési és kommunikációs szakemberekből álló zsűri előtt.

A második kör egy konferencia keretében történik, ahol a hat főből álló zsűri kiválasztja a legjobb tíz és a három döntős kampányt. A verseny harmadik fordulóját a május 13-án Antwerpenben megtartandó Oktatási Konferencián tartják, ahol a három döntős bemutatja a kampányát és itt választják ki a nyertest. A győztes csapat egy hetet tölthet Cannes-ban  ga Cannes Lions nemzetközi reklámfesztiválon.
(BrandTrend)