Kategória: Aktuális.
A KPMG könyvvizsgáló és tanácsadó társaság frissítette globális üzleti stratégiáját azzal a céllal, hogy nemzetközi hálózatának tagvállalatait a megváltozott környezethez igazítva segítse a további növekedésben.

A stratégia számos globális növekedési lehetőséget azonosít, például a pénzügyi szolgáltatások, a hatékonyság és technológiai fejlesztés, az adóglobalizáció, a kormányzat, az infrastruktúra és az egészségügy terén, valamint a feltörekvő piacok és Kína vonatkozásában.     

"Ezek közül több terület kiemelten fontos a magyar tagvállalat számára – az egészségügy egyértelműen égető téma Magyarországon, és sok lehetőség van a fejlesztésre például a hatékonyság, a finanszírozás vagy és az irányítás terén is – ezek mind olyan területek, ahol a KPMG jelentős kompetenciával és tapasztalattal rendelkezik. Az adóglobalizáció trendjét igazolva két éve sikeresen működik Budapesten a KPMG adóügyviteli szolgáltató központja is, amely több mint 30 országban nyújt közvetett adózáshoz kapcsolódó szolgáltatásokat" – mondta Robert Stöllinger, a KPMG magyarországi irodájának ügyvezető partnere.    
A KPMG globális stratégiájával összhangban megújult a cég arculata is. Ennek része az új "cutting through complexity" szlogen, amely azt hangsúlyozza, hogy az egyre összetettebb világban a KPMG világos, érthető válaszokkal és megoldásokkal segíti ügyfeleit, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak.

"A kommunikációban az egyszerű, tiszta beszédre törekszünk, míg a vizuális elemek dinamikusabb, modernebb megjelenést eredményeznek, ami megújult honlapunkon és marketinganyagainkon is megjelenik" – mondta Robert Stöllinger – "A mi üzletágunkban a növekedés csak az ügyfelekkel együtt lehetséges. Így óvatos optimizmussal azt mondhatom, hogy Magyarország talán túl van a gazdasági válság legnehezebb szakaszán, és lassan visszaáll a növekedési pályára." 
Az elmúlt években a budapesti iroda árbevétele a gazdasági válság ellenére is stabil maradt. Robert Stöllinger úgy véli, ez elsősorban annak köszönhető, hogy a KPMG minőséget, az innovációt és a hatékonyság növelését tekintette legfontosabb feladatának a piacon tapasztalható kemény árverseny közepette is.  
(BrandTrend)