Kategória: Aktuális.
A Henkel új vállalati arculatot vezet be, amelyet egy új szlogen tesz még teljesebbé:
"Henkel – Excellence is our Passion" (Henkel – Szenvedélyünk a Kiváló teljesítmény).

"Új szlogenünk összefoglalja mindazt, amire vállalatunk a márkáival és munkatársaival karöltve világszerte törekszik: a legjobbak kívánunk lenni mindabban, amit teszünk. Új szlogenünk és új arculatunk egyaránt tovább erősíti a Henkel márkát az egész világon." –  mondta Kasper Rorsted, az igazgatóság elnöke.

Februártól vezetik be az új vállalati arculatot, amely megjelenik majd a külső kiadványokban, például az éves jelentésben és az álláshirdetésekben, a belső kiadványokban, többek között a munkatársak számára készült vállalati újságban, az interneten és a belső vállalati honlapon, valamint a konferenciákon, szakmai vásárokon és kiállításokon, amelyeken a Henkel részt vesz.

A Henkel logó központi eleme a vállalat megjelenésének. Nagy tradícióra tekint vissza: a piros ovális alakzat először 1907-ben tűnt fel egy termék csomagolásán a Henkel név pedig 1920 óta szerepel az alakzatban. Az idők során, a Henkel ovált és a vállalati arculatot rendszeresen átdolgozták és korszerűsítették, legutóbb 2002-ben.

Henkel_Logo_History_205519_print_1772H_1772W

Az új vállalati arculat kulcsfontosságú elemei a modern elrendezés, a világos ábrázolás, a fehér és a piros szín dominanciája, valamint a könnyedebb tipográfia.
"Az új látványvilággal és a szlogennel egy nemzetközileg is sikeres, márkáival és technológiáival világszerte élenjáró vállalatként mutatjuk be a Henkelt, amelynek motivált munkatársai szenvedélyesen törekednek arra, hogy a legjobb megoldásokat nyújtsák ügyfeleinknek." -részletezte Carsten Tilger, a Henkel kommunikációs igazgatója.
(BrandTrend)