Kategória: Aktuális.
A készülék böngészőjébe az m.life.hu cím beírása után ugyanúgy megtalálható minden tartalom, ahogy az internetes weboldalon is, ám ezek kifejezetten a mobilképernyők méretének, tudásának megfelelően jelennek meg. Ezzel pedig nem csak az adatforgalom csökken, hanem a szörfözés is felhasználóbarát környezetben zajlik.

A Life.hu 2010 novemberében indult el, és egy hónap alatt vált másodikká az online női lapok piacán. A Webaudit összes forgalomra vonatkozó eredményei alapján januárban naponta átlagosan 209.000 ember olvasta a női portált, eddigi rekordja pedig 356.000 egyedi látogató volt.  

"Az m.life.hu saját fejlesztésünk, ezért folyamatosan újabb és újabb funkciókkal, megoldásokkal bővítjük, és ezzel egyetemben a hirdetői igényeket is egyre szélesebb körben, illetve nagyobb kreativitással tudjuk kiszolgálni. Mobil fejlesztéseink nem állnak meg a portálok mobilkészülékekre történő optimalizálásánál, hiszen az Origo Zrt. portfóliójába tartozó egyéb tartalmakat (pl. OzoneNetwork időjáráspercek, iWiW, Laborlelet kisokos) is igyekszünk mobil-alkalmazásként elérhetővé tenni. Ezzel bővül az image és branding kommunikációra alkalmas display portfóliónk, valamint a szegmentálási és célzási lehetőségeink is" –  mondja Kozári István, az Origo Zrt. értékesítési igazgatója, akitől azt is megtudhattuk, hogy a nagy sikerrel debütált [origo] iPad után készül már a Life.hu iPad applikációja is.
(BrandTrend)