Kategória: Aktuális.

A szponzorált hír minden eddiginél erősebb felhasználói interaktivitást ad meglévő Facebook kampányokhoz, a felhasználók ismerősi kapcsolatait felhasználva. Az új hirdetési formátumot múlt héten mutatták be Dublinban az első "Facebook Key Clients Summit" rendezvényen, ahol Magyarországról a Thinkdigital volt ez egyetlen résztvevő.

Facebook Key Client Summit

"A Facebook éves Key Client Summit rendezvényének legfontosabb tanulsága, hogy egyre jobban szükséges a marketingkommunikációt a fogyasztók és ismerőseik, online aktivitásaik és érdeklődéseik köré szervezni. A szponzorált hír formátum egyedülálló válasz erre a marketingkommunikációs kihívásra." – mondta el Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital görög alapítója és nemzetközi ügyvezető igazgatója.

A Facebook Magyarországon idén januárban elérte a 2,7 milliós aktív felhasználói számot.
(BrandTrend)