Kategória: Aktuális.
Az adatok alapján 2009-hez képest a kiadó 17%-os növekedést ért el 2010-ben, miközben az országos napilapok hirdetési piaca, ugyan kisebb mértékben, de szintén növekedett 7%-kal.

A vizsgált időszakban az országos napilapok közötti piaci részesedése 29,8%-ra erősödött. A kiadó ezzel a 9.-ről az 5. helyre lépett elő a hirdetési bevételek alapján rangsorolt kiadói listán.
(Forrás: AdexSpot Reklám-analízis Kantar Media 2010.01-2010.12)

"Az eredmények elérésében szerepet játszott az, hogy a tavalyi évben 2009-hez képest is növekedett a lap olvasottsága és ismertsége, valamint sikeresen lezajlott a lap megújulása. Több olyan ügyfelet is sikerült megnyernünk, akik korábban kizárólag a televízióban, vagy magazinokban hirdettek. 2011-ben a terjesztés folyamatos fejlesztésétől további bővülést várunk, emellett tapasztalataink azt mutatják, hogy az ingyenesség szerepe tovább nő a tájékoztatásban és a hírközlésben" – tette hozzá Guttengéber Csaba kereskedelmi igazgató.
(BrandTrend)