Kategória: Aktuális.

Február 3-tól elérhető az újságárusoknál az új szerkezetet kapott és fix rovatokkal kiegészült NSM, vagyis a Nemzeti Sport Magazin.

Az újság mozgalmasabb, dinamikusabb layouttal jelentkezett és a megújulással összhangban logót is váltott. A lap elsődleges célcsoportja a 20-40 év közötti férfiak, akik szeretik a sportot, ugyanakkor nyitottak az újdonságokra (autók, technikai újdonságok, divat), és az életmóddal kapcsolatos témákra.

resized__447x600_nsm_2011_02_cimlap

A megújult NSM első számának címlapsztárja Geszti Péter, akit a szerkesztők nem ok nélkül választottak: "Korszerű, kreatív, izgalmas, ötletes. Ilyen Geszti Péter, és ilyen szeretne lenni az NSM is. Olyan sportos életmódmagazint álmodtunk, amely a sporton is túlmutat, a legújabb trendekkel is foglalkozik legyen szó autókról, high-techről vagy divatról, és a humor sem maradhat ki belőle." – mondta Sal Endre az NSM főszerkesztője.
(BrandTrend)