Kategória: Aktuális.

A palackon arany és metél zöld színekben csillogó, karakteres, erőt sugárzó szimbólumot ábrázoló cimke kölcsönöz teljesen új megjelenést a márkának. A Borsodi cimkéjén megjelenő ló nemcsak a magyar nemzet, de a sörgyártás történelmében is hangsúlyos szerepet töltött be az elmúlt évszázadokban.A Borsodi dinamikus és fiatalos külső megjelenését új, attraktív arculati elemeinek köszönheti. 

A Borsodi 2007-ben esett át legutóbb arculatváltáson, de a jelenlegi palack minden eddiginél karakteresebb változást eredményezett a márka megjelenésében.

Borsodi_palack

A metál színek – arany és zöld – a kategóriában elsőként ezen a cimkén jelennek meg. Az egyik legszembetűnőbb változás a cimkén a ló, mint ikon megjelenése. A Borsodi ikonja egy olyan nemes, erőt sugárzó állatot jelképez, mely dinamizmusával és elszántságával minden akadályt képes legyőzni.

Nem csak a cimke újult meg.
"A Borsodi sörben, mint legnagyobb mennyiségben értékesített magyar sörben rejlő lehetőségek arra inspirálnak, hogy megtaláljuk a Sörgyár és márkáinak további fejlődési lehetőségeit." – fogalmazott Tőtös Zsolt, a vállalat új vezérigazgatója:
Új vezérigazgató a Borsodi Sörgyár élén
(BrandTrend)