Kategória: Aktuális.

A Relevancy Group tanulmánya szerint, mely több mint 1000 fő bevonásával készült, az online fogyasztók közel fele hajlandó lenne személyes e-mail címét egy Facebookos e-mailre cserélni, vagy akár egy új címet létrehozni.

Ez különösen igaz a fiatalabbakra, ami a cég szerint negatív hatással lehet a márkákra.

"A fogyasztók folyamatosan változó viselkedése és a Facebook Messages szolgáltatása következtében megemelkedhet a passzív e-mail címek száma." – mondta David Daniels, a Relevancy Group vezérigazgatója.

Ez azt jelenti, hogy a hirdetőknek még keményebben kell koncentrálniuk arra, hogy megértsék, mi az, ami igazán fontos a hírleveleikre feliratkozottaknak és hogyan tudják őket cselekvésre ösztönözni – javasolta a szakember.

Novemberben a Facebook bejelentette, hogy az új üzenetküldési szolgáltatása elavulttá teszi majd az e-mailt. Ez ugyanis a közösségi hálózat azonnali üzenetküldési rendszerét kombinálja a Messages szolgáltatással, az SMS-sel és az e-maillel – mindet egy helyen elérhetővé téve.
(DMA UK-DMSZ)